Forum Replies Created

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 351 total)
  • Author
    Posts
  • in reply to: ESSENTIAL warning for Gavin Camp! #51503

    FREAK
    Participant

    Ok people…
    That second image of that game cover or w/e it was wasn’t pocket tanks it was atomic cannon which was made by Isotope451 or some number like that.
    IDK about you guys but there is no way that this is legal.
    Perhaps we can send mail to that address and tell them how amazing “their” game is and see if they respond saying something like “O yeah I worked real hard on that game o yeah I spent 5 years making it…” in w/e language they speak of course.
    Seriously people!
    This guy steals other peoples work, claims that he made it and then makes profit from it!
    People worked for hours on this stuff and what to have it stolen from them?!?!
    It makes no sense for someone who does something to entertain people and get all kinds of crap back!
    We really need to do something about this…
    We can’t let this kinda stuff happen!

    in reply to: Confused #51540

    FREAK
    Participant

    Hmm…
    I see that my name isn’t there on his list of already used names.
    Glad he doesn’t know who I am!
    Although it does make da FREAK sad…
    O well ^^
    But anyways…
    I have never seen this bug happen before.
    Perhaps its not a bug…
    Maybe, a hacker?
    Hope not.
    We don’t want another one of those hacker event things happening or bad stuff will happen 🙁
    I’m telling ya ppl. They are rebelling over the removal of grids!

    in reply to: Scorched 3D turned 7! (a little late) #51673

    FREAK
    Participant

    I D/L this game 1 month after it was first released.
    Wow…
    7 years.
    I started playing this when I was 9…
    Uho I feel elderly.

    in reply to: Negetivity mod #41957

    FREAK
    Participant

    Hey AI.
    Since you are starting over on the mod, you might as well start a new neg topic and ask this topic to be removed.

    in reply to: V41 Disappointment #46265

    FREAK
    Participant

    Lol hey now.

    My mod isn’t that bad Thrax XD

    in reply to: DESTRUCTION MOD IS HERE!! #49539

    FREAK
    Participant

    TEST VERSION HAS BEEN RELEASED!

    This is the first release for scorched 3d version 41.3dl!
    It is fully playable and is bug free as far as I know.
    It is not the most polished version but it is still a step up from apoc mod! (sorry bob!)
    I have yet to change the whole apoc title thingy when your loading the next map but its no biggy.
    Check the top for the file!
    Also…Thanks to Panther, a server will be going up and…

    IT WILL HAVE RANKS!

    So come on in for fun, laughs, happiness and a hellalot of Destruction!!!

    in reply to: Incorrect Mesh Name Format #49607

    FREAK
    Participant

    Lol.

    Yeah I hope so too rommel!

    🙂

    in reply to: DESTRUCTION MOD IS HERE!! #49538

    FREAK
    Participant

    Lol.
    Well ok man I’ll keep that in mind.
    And wow you can make a cube?
    Lol.
    Its better then what I can do at this point haha.

    in reply to: DESTRUCTION MOD IS HERE!! #49536

    FREAK
    Participant

    Hey people don’t forget to check the ever growing list of updates ever now and then! It doesn’t say if there are posts that are edited so you will have to check for yourself.

    But to my main point…
    I have time to write script, create sounds and test things but I don’t have time to make models.

    If anyone who is a good modeler and is willing to help I would be very pleased.

    If you choose to help me I will make sure that you will be known for helping me.

    Thanks in advance!

    in reply to: DESTRUCTION MOD IS HERE!! #49534

    FREAK
    Participant

    Lol well is the Minigun not a good enough replacement?
    Don’t worry it’ll make up for the M2…
    And for the shotgun?
    Heck… I ain’t ever removing that bad boy…
    🙂

    in reply to: Hello Scorchers… #49513

    FREAK
    Participant

    Am glad that this new version has so many new things you c an do for modding. I’ve been thinking of some ceraaaaazey weapons hehe.

    One is in the works and its gonna be an insane projectile made spirally thingy using thrust 🙂

    Its gonna be hard but I am gonna do my best with it lol.

    in reply to: Aiming Aids #47513

    FREAK
    Participant

    Maybe becuase you can’t use square counting anymore, people have rebelled against it?

    Lol.

    in reply to: Magic Eye #47578

    FREAK
    Participant

    Sorry.

    This kinda of stuff works with those who have dis functioning eyes ltcd.

    😛

    in reply to: Redme.txt of a hack i found for scorched…. #47207

    FREAK
    Participant

    O the drama…

    You should see the drama at my school…

    Like OMG!, You won’t believe what she just said, Don’t give me looks, Shut up, No!

    Uhh yeah thats about the only lines our school uses.

    Sigh…

    Well at least this has a larger range of words…

    in reply to: Early Chrismas Gift #47443

    FREAK
    Participant

    I hope my wife will be awesome…

    Your lucky man…

    Your lucky…

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 351 total)